Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-18

Ny header

Mycket mer spännande nyheter än så har jag nog inte att komma med denna morgon. Fotografen är Göran Eriksson.

Sitter just nu och äter frukost innan jag snart ska bege mig till jobbet med hjälp av cykeln. Måste få mycket sadeltid nu ett tag framöver, ska försöka träna igång kroppstackarn till SM om det går. Eftersom jag ändå har två fjärdeplatser och en tredjeplats i denna CX-Cup så tänker jag att en medalj på SM är faktiskt inte helt omöjligt. Så jag ska göra ett ärligt försök att knipa en medaljrackare i Sunne den 3:e november.
Utan att gå in på detaljer så finns det moment i min åkning som jag inte är speciellt nöjd med. Försökte förbättra mig där igår och kommer fortsätta med det. För att jag ska kunna ta medalj på SM krävs ett nästan perfekt lopp, så det är dumt att ha för stora svagheter då.
Sedan kommer givetvis alla snabbingar samtidigt till SM, så det är nog svårare att bli topp-3 där, än vad det är i någon av cuptävlingarna. Men som sagt, jag ska göra ett försök.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar