Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-25

Cyclo Cross 2011/2012 - en fotobok av Balint Hamvas

Hej!

Idag har jag fått hem en fotobok från cykelcross-säsongen 2011-2012, med foton från Balint Hamvas. Samma fotograf som hade tagit bilderna från MTB-världscupen i Budapest -95, -97 och -98 som jag skrev om igår. En tjock bok med massor av foton och också lite text från loppen i GVA Trofée, Superprestige, världscupen, VM och också Crossvegas. Plus lite behind the scenes-bilder. Så ikväll stänger jag nog av datorn tidigt och lägger tiden på denna skönhet istället:
Här kan du också köpa din bok för 34.99£: http://cyclephotos.bigcartel.com/product/cyclocross-2011-2012 Dels får man ju en himla fin bok att bläddra i, visa för vännerna och pryda vardagsrumsbordet med. Plus att man i samma veva stödjer någon som gör något bra för sporten på en och samma gång.
Det är något speciellt med papper ändå och jag undrar varför jag inte unnar mig sådant här lite oftare?

2 kommentarer: