Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-12

Godmorgon alla kära läsare

Hej hej världen!

Just nu är det ganska intensivt för mig. Därav lite tunt med bloggandet. Igår så jobbade jag lite kortare dag än vanligt, detta för att hinna till barnens skridskoträning. När den var slut så åkte vi och hämtade med oss mat hem:
Mat från Tzatziki, rekommenderas!

När vi ätit klart så skjutsade jag Emily till friidrottsträningen, åkte vidare med småbarnen till Filips träning och när han tränade så åkte Ebbah och jag för att handla:
Efter handlingen hann vi med ett kort besök i skateparken innan Filips träning närmade sig slutet. På väg hem åkte vi förbi tennis- och friidrottshallen för att hämta Emily. Väl hemma så var det läggningsprocedurer fram till själva läggandet då jag smet iväg och limmade tubhjulen inför helgen. Snålade inte på limmet kan jag lova!

När jag limmat klart var det läggdags för mig själv och i morse vaknade jag av mig själv 04:25 och hade jätteont i mitt ena knä. Har nu ätit frukost och mejlat alla funktionärer med vad som väntar i helgen och lite sånt. Hoppas det blir bra nu. Skulle fortfarande behöva någon mer hjälpsam själ några timmar (ca 4h/dag) på lördag och några på söndag.

Nu är det dags att dra till jobbet, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar