Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-21

Dagarna rullar på

Började ju dagen med en sköning till sovmorgon och väcktes klockan tio. Efter att ha slöat i mig en frukost så storhandlade jag och satte mig sedan i bilen igen för att hämta barnen. Dom har ju varit hos sina kusiner och sin mormor i 08, så jag mötte dom ungefär halvvägs. Hem kom vi, mat åt vi och nu på kvällen så har jag kollat innebandy med sonen. Kul dag!
Helgens stora mission med att rensa inkorgen har väl gått sådär, milt sagt. Jag har nu 110 mejl istället för 140, men tänkte göra ett litet ryck nu på kvällen så starten på nästa vecka blir lite lättare för samvetet.
Landströmska residenset i Barkhyttan, som jag tvångsmässigt måste fota när jag åker förbi

Periodmat på innebandyn, sonen tog två kokta med bröd och jag satte i mig en fralla.

Nästan mål. Även om inte alla bollar letade sig in i kassen så vann IBF Falun ändå med 6-2 mot Helsingborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar