Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-10-31

Plan B

Så. Det är kallt nu, (min egna termometer visar -4.5 grader), det kommer hålla sig på minustemperaturer till 13-snåret för att sedan övergå till plusgrader mot eftermiddagen. Jag tror därför att Riksskidstadion har förvandlats till Riksisstadion och tror inte den är cykelbar i eftermiddag. Jag slänger på vinterhjul på A-crossen och tar i till jobbet idag istället. Då får jag i alla fall hård träning och vet att det blir lite kvalitet idag. Samtidigt som jag får sittta på rätt cykel och bli ännu mer bästis med den.

Viktigast av allt nu är att hålla mig frisk och att låta kroppen röra på sig, grunden till bra form är lagd och nu gäller det bara att få diamantben till på lördag. Här hemma har först sonen varit sjuk, sedan dottern och nu är Ronya sjuk också. Jag känner mig i farozonen. Men än har jag lyckats klara mig undan...

Temperaturdata har jag hämtat från http://www.temperatur.nu/falun.html
Väderprognos har jag hämtat från http://www.yr.no/sted/Sverige/Dalarna/Falun/time_for_time.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar