Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-03-15

Lite kort om det mesta

Hade en lunchdejt med frugan på Golden Palace i Borlänge idag, härligt! Det är ju inte direkt varje dag som vi har tid att äta mat i lugn och ro tillsammans...

Fick en biljett till Svenska Skidspelen idag, nu gäller det bara att bestämma sig för om jag skall gå och i så fall vilken av dagarna.

Har lite hosta kvar sedan influensan, tyvärr verkar irritationen sitta ganska långt ner i luftrören så jag tar det lugnt en dag eller två och avvaktar utvecklingen där. Angående Beach2012 så har jag börjat tappa några hekton och var i morse nere på 70.6, 2.6 kilo kvar då med andra ord.

Såg på Djurgården - Rögle på TV10 idag och följde övriga kvalseriematcher via Text-TV. Härligt med en seger för Leksand borta mot Örebro, viktigt med en bra start på serien. Återtåget har ju inte gått som på räls  alla gånger, nu kanske det är dags att tåga in i eliten igen? Det tycker jag dom är värda faktiskt. Rögle lyckades sno med sig alla poängen borta mot DIF och Timrå fick "bara" med sig en sudden-seger. En minst sagt intressant start på kvalserien!

Styrelsemöte igår och tidigare under gårdagen så ringde en av styrelseledamöterna och berättade att den inte längre skulle vara med i styrelsen. Trist när sådant händer men samtidigt så gör ju folk som folk själva vill. För oss övriga gäller det att fortsätta hålla blicken framåt och fokusera på det vi skall göra. Den som hoppade av var ungdomsansvarig så jag tog på mig den biten nu istället. Kände att det passade en barnslig kille som jag att vara ungdomsansvarig.
I april har vi Cykelbytardag på RE Bil och vi har också en säsongsupptakt att se fram emot med gemensamma aktiviteter. Igår föreslog jag också att vi borde ha en klubbkväll innan säsongen drar igång, något som förhoppningsvis skall bli ett återkommande inslag i Falu CK:s verksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar