Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-03-22

Rekordkrosstempopendling

Jag hade, tack vare mitt sifferminne, memorerat tio mellantider från i tisdags så idag gick jag ut hårt för att få positiva tider direkt. Vilket skulle pusha mig ännu mer och jag skulle få en framgångsvåg att surfa på hela vägen till jobbet. Att det var vindstilla idag skadade ju inte heller och jag kände mig mer uthållig på den höga intensiteten. Skönt värre att känna mer flyt i cykelåkningen.
Nöjd och skäggig pendlargubbe

Tisdagens siffror

Dagens siffror, tack vare snitthastigheten så har jag nu klarat ett av mina två mål (30 km/h, det andra målet är att nå en tid under 50 minuter inom fyra veckor). Dagens snittpuls motsvarar 86.2%.

God förmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar