Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-08-14

Slut som artist

Jag måste verkligen ha vridit ur allt igår, för idag har det inte funnits något kvar av mig. Har varit helt slut så väl kroppsligt som själsligt. Imorgon väntar en ny arbetsvecka så jag hoppas att lite middag och en god natts sömn kan göra människa av mig igen. Jag har nu tittat igenom 40 minuter av det jag filmade under Cykelvasan, det lär dröja innan ni ser något av det materialet på Youtube om det ska gå i den här takten...
Filip har däremot hela artistkarriären framför sig och har idag övat lite på att göra målgest. Än så länge kan han bara släppa ena handen från styret, men så snart den andra också blir fri får vi nog se två händer över huvudet. Precis som på TV.

Bjuder på dagens Cykelvasa-grej; Karta, banprofil, snittpuls, snitthastighet, längd, höjdmeter, tid och allt annat från Cykelvasan via Garmiin Connect:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar