Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-08-23

Här sitter jag och ser pigg ut

Klockan är fem på morgonen och jag ska snart börja jobba. Bestämmer ju själv när jag ska börja, så att gå upp före fem frivilligt kanske inte är något friskhetstecken... Men dels kan jag då bli försenad från jobbet utan att komma hem speciellt sent, dels hinner jag jobba undan en del under dagen plus att jag borde ha tid till cykelträning också! Nog så viktigt i detta livspusslande att använda dygnets timmar väl.
Idag blir det hallonkräm och tunnbröd med ost till frukost, vad blir/blev det för dig?
Det blir tävling i bloggen om några timmar, missa inte det!

2 kommentarer:

  1. Tog en kopp kaffe och en banan vid 03:00, tänkte fylla på med en surdegs-spik (levain-twist med ost, sesam och vallmofrö, storsäljare i mitt bageri) vid 08:00.

    SvaraRadera
  2. Härligt. Om du råkar baka för mycket någon gång så kan du skicka en påse/kartong/säck till mig!

    SvaraRadera