Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-08-30

Anmäld till Vätternrundan

Så där ja. Då kan jag inte sluta att träna riktigt än. Har nämligen anmält mig till Vätternrundan och tanken är att jag skall åka med samma gäng som i fjol, mer eller mindre. Mitt mål är att åka minst lika fort som förra året men att vara starkare så att jag kan vara med i dragjobbet hela vägen runt sjön. Ärligt talat så underskattade jag den insats som krävs i somras. Nu vet jag ju bättre och tror att jag kommer vara bättre förberedd 2012.
Jag är övertygad om att målsättningar gör din träning mer effektiv. Tveka inte på att anmäla dig till populära lopp som Cykelvasan, Vasaloppet och Vätternrundan. Dom blir nämligen alltid fulltecknade. När du anmält dig så kommer din motivation till träning öka och du får något att se fram emot när det går tungt på träningarna. Skulle du ändå glömma bort att träna eller kanske bli skadad så kan man alltid sälja sin startplats, eftersom det finns många som kommer på för sent att dom vill åka den där roliga tävlingen eller motionsloppet.

3 kommentarer:

  1. Härligt. VR är speciellt då det är gruppens gemensamma insats som gör skillnad! Ja ska under 8h iaf

    SvaraRadera
  2. Satsar gruppen på 7:15 igen?

    SvaraRadera
  3. Behöver ni fler åkare i er sub-grupp? Vi är 2 hyfsat snabba som letar efter en subgrupp att åka med. /Johan

    SvaraRadera