Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-08-24

Dimman lättar

Jag tog sovmorgon i morse, gick upp halv sex och avnjöt en långfrukost innan jag gick ut till bilen för att börja jobba. Just nu är jag i Linghed och har en fika(blogg-)rast. Jag är dålig på att verkligen utnyttja de fikaraster som jag ju faktiskt har rätt till. Dels är jag dålig på själva fikandet ( borde verkligen anamma den kulturen! ) och inte sällan så glömmer jag till och med bort rasten. Ska försöka bättra mig på fikandet, så här kan vi ju inte ha det!
Det var väldigt dimmigt i morse, men nu har det lättat och solen skiner. Fem minuter rast får räcka, jag ska försöka bättre i eftermiddag.
Skickat från min Sony Ericsson Xperia neo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar