Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-08-26

Är på innebandy

Det spelas en försäsongsturnering denna helg på Lugnet och jag passar på att se hur IBF Falun ligger till. Det var nog tur att jag kom hit idag för det lär ju ta ett tag att vänja sig vid det nya matchstället... Om jag ska säga något bra om det så får det nog bli att det blir lätt för fansen att klä sig i lagets färger; bara att ta på sig valfri reflexväst. En ny storsponsor som betalat bra och köpt färgen på kläderna. Sport är business.
IBF har nu på kort tid gått från 1-4 till 4-4 mot ett finskt lag, så nu finns det hopp igen.
Innan matchen bytte jag däck inför imorgon. Inget fel på dom jag haft egentligen, men dom har rullat hela året och började bli torra. Pumpade i två kilo innan jag åkte hit och hoppas det finns lite luft kvar när jag kommer hem så jag kan ut och rulla en sväng utan att grina först.

Skickat från min Sony Ericsson Xperia neo

1 kommentar:

  1. Dom gula tröjorna är bara till träningsmatcherna. Det blir rosa hemma ställ och svarta borta tröjor.//Per

    SvaraRadera