Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-08-05

Kränkte igår, kränkt idag

Tänk vad ett litet e kan göra...
Jag trampade hem från jobbet lite tidigare än jag först planerat, regnet var på väg in mot byn och det är ju fredag idag. Var lite seg och så men tuffade ändå på i ett okej tempo tyckte jag. Så i den sista backen för dagen så hör jag plötsligt det karaktäristiska ljudet från MTB-däck på asfalt...
Han gick bara förbi och ifrån, iförd jeans-shorts och cyklandes på en heldämpad MTB. Grattis!

Verkar som om ni gillade videobloggningen i alla fall. Det var ju kul. Lär väl kanske göra om det någon dag igen då, men förvänta er inte dagliga videobloggar nu bara. Jag är ju (bevisligen) ingen övermänniska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar