Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-22

Återvinning

Ska man källsortera kolfiberfälgar som plast?

Annan återvinning är ju att jag tejpat ihop min gamla w890i. Det var en bra telefon det. Kanske inte bästa kameran, men i övrigt toppen. Liten, lätt och snygg dessutom. Sation har tackat för sig ännu en gång och denna gång har jag inte ens cyklat över den. Så nu har jag börjat kika på alternativ.

Annars har ju dagen varit rätt familjär och helgen rätt ocyklig. Ångrar mig nu att jag inte har tränat något. Men det är så dags nu. Imorgon blir det dock cykelpendling igen. Sånt bara älskar ju ni att läsa om också.

Imorgon ska jag presentera mig lite bättre för de på Dalatrafik. Chefen frågade mig i fredags om det gick för sig och avslutade med frågan om det räckte med en kvart för min presentation. Det förväntas alltså lite mer än ett "Hej, jag heter Henrik". Det ska bli kul hur som helst och det blir ju ett bra tillfälle att öva på att prata.

Ronya och jag har kikat lite på nätet efter bilar på sistone. Det våras för bilköp. Det blir ju en kombi av något slag givetvis för att knöka in familj, cyklar, packning och kanske en barnvagn. Vi har några idéer, men om jag skulle köpa en bil åt bara mig själv så är ju drömmen något i stil med denna skönhet.

1 kommentar:

  1. Köp en 7 sitsig XC90 diesel. I den får man plats med 3 barn, 2 föräldrar, en tjock mormor samt en hund till fjällen. Been there, done that etc. Dieseln drar under litern så det blir billiga mil. Min fru gillar även känslan av säkerhet att sitta över andra bilar. Med tre barn hamnar man i en SUV förr eller senare ändå. Akta dig för bensinarna dock, dom drar obscena mängder bensin och håller inte värdet.

    SvaraRadera