Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-19

I form eller bara medvind?

Snittade 35.0 km/h idag hem från jobbet med min MTB. Kändes ju helt okej faktiskt. Kan ha lite med vinden att göra, men annars kan ni väl få tro att jag var stark. Träffade på Oscar när jag nästan var hemma. Stannade och stoppade klockan, men tappade givetvis snitthastighet på det tilltaget men när jag startade klockan igen så spurtade jag sista biten hem och bara 20-talet meter från där jag bor så slog klockan om från 34.9 till 35 km/h.

Första milen avverkades med en snitthastighet på 37, jag gick in på grusvägen med 36.5 km/h och lyckades tappa bara 1.5 km/h under de 8 km med grus som sedan följde.
Tid: 51.07
Sträcka: 29.79 km
Snitt/maxpuls: 156 (79.6%) / 176 (89.8%)

Medvind hem idag innebär väl traditionsenlig motvind på väg till jobbet imorgon. Inte lika peppande, men fostrande på sitt vis.
Trötta ben. Nu ska jag sova, ser fram emot FREDAG IMORGON!!!!!!!!!!!1111111111

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar