Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-05

Conti Test Team

Ni vet ju alla att jag ska åka Vätternrundan i sommar och dessutom försökta göra det ganska snabbt. Målet är att klara det på en tid någonstans under sju och en halv timme och det där fixar jag ju inte på egen hand, så därför ska jag åka i Conti Test Team på rundan. Conti Test Team har, som sig bör, en blogg och den kommer ni till genom att klicka på bilden ovan. Där finns förutom en massa intressant läsning också länkar till andra i gänget som har blogg. Sidan är väl värd ett besök alltså för er som gillar Vätternrundan eller cyklister som vill åka fort. Jag har nu lagt till Conti Test Team bland mina länkar och i högen med "Senast uppdaterade bloggar", så ni behöver inte oroa er för att glömma bort adressen dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar