Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-27

Nu kan du äntligen rösta på mig till Dalarnas Bloggare 2011

Fick ett mejl för någon vecka sedan om att någon av er kära läsare nominerat mig till tävlingen Dalarnas Bloggare 2011 vilket givetvis värmde. Att någon tagit sig tiden till att anmäla mig dit. För någon dag sedan fick jag ett nytt mejl som sa att jag var en av 20 finalister och idag har man öppnat omröstningen på Dalademokratens hemsida, det är deras tävling.
Omröstningen hittar du här: http://blogg.dalademokraten.se/dalarnasbastablogg/omrostning/
Du kan rösta en gång per IP-nummer och dag vilket betyder att du kan rösta från jobbets dator, hemdatorn, din telefon, din iPad, din mammas telefon, din grannes dator och så vidare... Varje dag! Omröstningen kommer pågå någon vecka framöver och vi 20 finalister kommer också att presenteras i tidningen, två finalister per dag i 10 arbetsdagar. Jag har nummer 20, så min presentation kommer kanske ut sist. Men du hittar också alla finalister här. Och bara min hittar du här.
Så rösta gärna på den finalist du gillar bäst.
Ni får givetvis också gärna tipsa andra om detta...

2 kommentarer: