Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-09

Mot förskolan!

De ringde från dagis och sa att Filip var lite dålig, så jag har slutat tidigare nu och är på väg hem för att hämta honom (och Ebbah). Ronya har börjat på ett nytt vikariat på BB just idag och slutar först sent i kväll. Före och kring lunch (har inte tagit någon lunch idag!!!) så har jag jobbat lite ute. Det är riktigt härligt väder och skön värme just nu. Så här borde det vara jämt. För er som undrar så gillar jag fortfarande att köra bil. Det där lär väl gå över, men just nu är det rätt så avkopplande och kul. Skulle dock behöva lite musik då radion har så många avbrott och så mycket musik som inte riktigt faller mig i smaken.
Ingen hemcykelpendling idag alltså och imorgon bitti blir det ingen ditpendling. Men cykel och annat har jag på jobbet, så hemcykling blir det i allra högsta grad. Då lär ni få en ny chans att följa mig på karta med hastighetsangivelse via Twitter och Glympse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar