Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-04

Nytta och nöje

Just det. Jag har väl cyklat till jobbet idag. Förutom det nöje som det ju faktiskt innebär att cykla så gör det ju nytta för kroppen också. Men det där vet ni ju redan. Idag gjorde jag dubbel nytta då jag passade på att "jobba" lite också. Har en kamera jag ska använda i mitt arbete så jag testade den lite (vilket ju måste anses som att jobba)...
Snabbare än tåget?

Produktplacering?

Själva cyklingen var inte mycket att skriva hem om. Nästan en timme och 13 minuter. Började optimistiskt, gav upp, insåg att det inte hjälper att tycka synd om mig själv så jag spurtade fem långspurter mot slutet. 24.5 km/h och 146 i snittpuls.

Jag jobbade på riktigt också då jag fotade denna. Någon (jag!?) borde ta och fixa detta. Hållplatser kommer faktiskt att vara lite av min arbetsplats framöver.
Nu är det dags att stämpla in.

1 kommentar:

  1. Lyckad busskur det där tycker jag =)

    Vad är d för kamera du har i jobbet? Standard kompakt eller?

    SvaraRadera