Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-29

Morgonträningen

Hej trötting!

Hej Sågmyraparken!

Hej svensk sommar!

Efter 7½ mil eller så började det klarna upp

Hej grusvägar!

Hej skitigt bakhjul och "rent" framhjul!
Gick väl upp kvart över fyra i morse, gjorde mig i ordning så tyst jag kunde och satt på cykeln någon minut över fem. Brände av 4.40  på grusvägar, skogsvägar, asfalt, någon stigsnutt och var klar före tio. Hade då snittat 25.1 km/h och hade 144 (73.5%) i snittpuls. Kändes ganska bra under hela turen, även mot slutet då jag kunde kriga på bra. Lite seg var jag ju inledningsvis, men jag hade väl inte förväntat mig att vara pigg och rapp heller.
Såg rådjur vid fem olika tillfällen och en hare. Härligt var det också när jag efter drygt 3 timmar såg solen för första gången under turen och när jag kom in i Falun igen och vädret blev bra.

Glöm inte att ni kan rösta på Dalarnas Bästa Bloggare 2011, varje dag!

2 kommentarer: