Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-23

Jag kom hem!

36.8 km/h / 64.9 km/h - 154 bpm / 200 bpm (kraftledning?) - 25.95 km - 42:17 
Hade fin medvind hem så jag borde väl kanske utnyttjat den för ett super-rekord. Men jag var rätt sliten från morgonen och arbetsdagen, dessutom hade jag inte direkt finlirat in sittställningen utan ville känna mig för lite och klura ut vad jag vill göra bättre. Kändes mäktigt faktiskt att åka på ny cykel i nya kläder och allt. Det enda som tog ner det hela var väl när jag krängde på MTB-pedalerna innan jag rullade iväg.... Putsade i alla fall upp MTB-skorna innan avfärd! Riktigt kul med en supersnabb cykel. Sjukt lätt och rapp. Nu vill jag köra femtimmarspass fem sex gånger i veckan. Bara njuta av den lyxiga känslan och samla lättrullade mil.
Nu förstår jag hur dom kan åka så snabbt på Girot.

3 kommentarer:

  1. Så snyggt du! Lika snyggt är tonen på dina bilder, får man fråga vilken app du använder? (om det nu är en app;))

    SvaraRadera
  2. Grymt fint, både cykel och kläder. :D

    SvaraRadera
  3. Helena: Jag använder LittlePhoto och där väljer jag Lomo Film 1. På de två bilderna i detta inlägg har jag efterjusterat lite genom att dämpa färgmättnaden också.
    Tack Jonas!

    SvaraRadera