Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-05-18

Jag mötte Vacchi

Idag har jag varit ute mest hela dagen. Fotat hållplatser och börjat bygga arbetarbränna. Rätt var det var så kom en snabb cyklist som jagade en moped, det var ju ingen mindre än Roberto Vacchi som var ute och tjuvtränade eftetr fyra dagars vila.Robban såg mig och fick en anledning att sluta jaga mopeden, istället stannade han och snackade bort ett par minuter med mig.

Nu är jag på bussen, på väg hem och skall hämta barnen. Råkade lägga mobilen på taket när jag lunchade i centrala Borlänge, som tur var låg den kvar där när jag kom tillbaka.
Nu har jag ju några hundra hållplatsbilder också som ni säkert vill se, men det tar vi vid ett senare tillfälle

2 kommentarer:

  1. Vacchi var nog ut och värmde upp inför Tuna Cycle Tour (TCT) som idag kördes till Sågmyra. Skoj träningstävling!

    SvaraRadera
  2. Vad gör Du på Trafikverket med alla hållplatser? Eller är jag helt ute och cyklar (som Vacchi)?

    SvaraRadera