Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-08-16

Vi går väl och lägger oss nu?

Bild från igår, foto: Ronya

En annan är ju lite trött nu då. Ronya drog till Willys runt halv åtta eller så och jag låg i soffan och somnade, vaknade, somnade, vaknade, somnade vaknade till hon kom hem igen. Det är dags att knyta ihop måndagssäcken och förbereda sig för en toppentisdag. Glöm inte att det är Motions-MTB kl. 18.00 från klubblokalen!
Ni vill väl hemskt gärna veta lite om min rygg förstår jag. Så här är det; jag har ont i ryggmuskulaturen, främst vänster sida. Idag gjorde det väldigt ont väldigt länge men eftersom det är muskulärt räknar jag med att det går över snart. Typ imorgon helst. Lite streching på det här så...
Ni vill väl hemskt gärna veta lite om min bloggstatistik förstår jag. Så här är det; i lördags tog bloggen nytt rekord och igår tog den nytt rekord igen. Eftersom det är Cykelvasaeffekt så räknar jag med att det går över snart. Typ imorgon troligtvis. Lite kul är det ändå...
Vi hörs väl imorgon? Är det kallt kanske jag tar med en kamera på morgonpendlingen, så jag kan ta några becksvarta foton på fuktig luft och annat trams jag kan hitta. I morse såg jag en hare, en räv och en skäggig gubbe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar