Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-08-23

100 push ups

Jo, men så är det. Det gör vi.
Nästa vecka tänkte jag prova på det där med 100 push ups. En gång till. Förra året kom jag väl upp i 30-talet armhävningar (push ups!) innan jag gav upp. Det värsta som kan hända är ju att man gör en massa armhävningar och stärker sin överkropp, så ni har inget att förlora! Denna gång vill jag dock ha några fler med mig på resan. Vilka är med mig mot 100 push ups?

5 kommentarer:

  1. Är redan där, men lycka till!
    //Dalken

    SvaraRadera
  2. Jag var med förra svängen men du la ju av, så nu skiter jag i det... ;) Och så fastnade jag på vecka 5.

    SvaraRadera
  3. Jag är med! Men orkar inte trycka på länken så hoppas du uppdaterar vad man ska göra varje dag ;)

    SvaraRadera
  4. Jag är med men kör nog lite egna varianter - målet är väl 100 inom sex till åtta veckor?

    Martin

    SvaraRadera
  5. Klämde till med 25 st nu, hänger nog på ett tag... /Mattias

    SvaraRadera