Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-08-17

Tisdagskul

Soluppgång över Södra Backa.
Vaknade upp 03.32 och var riktigt trött. Funderade en sekund på att sova fem minuter till, men jag vet att man gör bäst i att gå upp på en gång. Så jag klev upp och åt mina Nougat Pillows med fil. Eftersom jag var så trött tänkte jag överraska kroppen, genom att väcka den med ett rekordförsök till jobbet. Startade som en raket och låg en minut före rekordet redan när jag lämnade Falun. Den starten kostade dock en del mot slutet och mellantid 3, 4 och 6 av 6 gick långsammare än rekordet och jag kom till jobbet 14 sekunder långsammare än jag hoppats på. Firar ändå lite eftersom jag inte känner något i ryggen.
--
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

  1. Härlig bild!
    Önskar dig bättre lycka nästa gång med rekordförsöket =)

    SvaraRadera