Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-08-01

Det var då självaste...

Nu tog jag steget, jag skaffade mig en sådan där ny bloggmallsdesign. Eller egentligen började jag igår kväll. Och än lär jag väl inte bli klar på några dagar. Jag som efter mycket jobb hade fått till en layout som jag tyckte fungerade. Det är/var bara headern jag vill/ville byta ut. Nu hoppar alla på Bloggers nya bloggmallsdesigner och jag ville inte missa tåget så jag hoppade på. Men med en väldigt customiserad blogg blev det givetvis en del problem att fixa till. Nu är det mesta ganska rätt, men man kan inte längre se mina senaste kommentarer. Förhoppningsvis löser det sig snart, annars får jag söka mig fram till någon ny sådan funktion. 
Bloggmallen jag använder mig av nu är "Bildfönster", men i brist på bra bakgrundsbild så har jag i HTML-redigeraren tagit bort bildadressen så det blev en mörk bakgrund bara. Eftersom min blogg är ganska bred (1100pixlar) och denna mall inte kan vara bredare än 1000 pixlar så fick jag också justera det i HTML-redigeraren. Sidelementen till höger har en totalbredd om 430 pixlar, också det justerat i HTML-redigeraren. Förutom det så har jag ändrat lite marginaler och padding för att allt ska få plats på ett bra sätt. 
Passade också på att ta bort Google-annonserna.
Ris eller ros på detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar