Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-08-25

Formbesked

Här firas det stort på Burger King Borlänge må ni tro. Skulle ju göra ett rekordförsök till jobbet idag även om känslan var det viktigaste. Av de 30 kilometerna till jobbet är ju 8 km grusväg som efter regnet var ganska blöta. Trodde därför inte riktigt på rekord när jag startade. Gasade på genom stan och passerade Velodromen där jag krossade min första mellantid. Var då lite rädd att jag gått ut för hårt, men krossade också min andra mellantid. Nu var jag inne på den blöta grusvägen och trodde att tappet skulle börja, istället krossade jag också grusvägsmellantiden. Fortsatte sedan på den inslagna vägen och krossade alla mellantider. Rekordet krossades med 3 minuter och lyder nu 52.39 vilket ger ett snitt på 34.2 km/h. Känslan var väl helt okej.

2 kommentarer:

  1. BK-Borlänge skall alltid besökas efter tävlingar i Dalarna ..

    SvaraRadera
  2. Sjukt stark ju!! Dax att anta upp till top10 i helgen?

    SvaraRadera