Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-05-24

Strada bianche

Fint ute idag, och mysigt med några kilometer trevlig grusväg som avbrott på min asfaltstur runt sjön Runn. Förutom att det är trevligt med grusvägar så är den vägen också en genväg, bara fördelar för mig som motionär med andra ord.
Det gick ganska tungt idag. Humöret var på topp och det var halvklart med ganska mycket solsken, så det hade inget med det hela att göra. Nej, det var någonting med benen tror jag. Det gick inte snabbt helt enkelt. Inte ens när jag försökte åka snabbt så gick det speciellt fort. Men vad gör det om 100 år?
Försökte ta något glatt kort på mig själv när jag cyklade också. Men allt som fastnade på bild var någon rödflammig kränkt motionär. Vet inte riktigt vad som hände där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar