Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-05-29

Hunger

Dåligt med mat idag, bra med fika. Konstigt det där. Så många kalorier jag fått i mig idag borde ju göra att jag står mig några dagar. Men inte då. Hungriga cyklister på Girot också. Tschopp tog bergspriset för Simoni. Stackars Simoni avslutar alltså karriären genom att bli tvåa på ett bergspris. Nu intervjuas han under pågående målklättring. Jag hoppas verkligen att Vinokourov/Righi hämtar in Tschopp.
Vi har ätit lite korv, målat lite på skolan under förmiddagen och haft barnkalas på eftermiddagen. Nu tittar jag på Girot och barnen plus Ronya är ute på gården. Snart ska jag också ut. Tre kilometer kvar bara. Om jag äter någon macka eller något nu så står jag mig kanske till kvällsträningen. Så. Nu vet ni. Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Dåligt m mat och bra m fik här också idag.. men men.. det är ju lördag =)

    SvaraRadera