Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-05-09

Dagen efter igår

I morse sov Ronya och jag till kvart i elva. Det är inte ofta någon av oss har sovmorgon och ännu mer sällan som vi båda har sovmorgon. Så här länge kan jag inte ens minnas när jag sov senast. Nu väntar vi hem våra små barn som varit hos/med min mor och Lasse sedan igår efter lunch. Emily har varit hos sin pappa och kommer också hem i eftermiddag. Ebbah har för första gången sovit utan någon av oss föräldrar närvarande.
I eftermiddag blir det Giro-tittande och någon gång ska jag träna också. Två vilodagar i rad nu.
Men först ska jag gå igenom de drygt 200 bilderna som togs igår kväll. Håll utkik på bloggen så lägger jag in några stycken lite senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar