Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-05-17

Ny header

Bilden är från Borlänge Tour 2005, kommentarer på den?
I helgen avgörs för övrigt Borlänge Tour, denna gång utan min medverkan då jag är i 08 och skall närvara vid 40-årskalasande. BT är annars en tävling jag rekommenderar. Inte så jäkla kul banor egentligen, men tävlingsformen (etapplopp) och den trevliga stämningen går inte av för hackor. Brukar vara täta race och faktiskt ett par åskådare.

5 kommentarer:

  1. Den är lite otäck, sitter vid en dator nu med ganska liten skärm, 15tum kanske, det enda som syns när man går in på din sida nu är en stor sktitig Öijer som stirrar ut från skärmen..:)

    SvaraRadera
  2. Den där bilden är liiite för ärlig och säger liiite för mycket...

    SvaraRadera
  3. Nej jag tycker den är bra! Men just på den här datorn så chockerar den en lite bara;).

    SvaraRadera
  4. Jag gillar den väggade blicken och igenkänningsfaktorn är hög. Däremot får man ju flashbacks till alla väggningar man vill glömma...

    SvaraRadera