Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-08

Moget Ebbah

Igår när jag var i tvättstugan, runt halv sju på kvällen, så sa Ronya i telefon att hon skulle lägga Ebbah, tänkte direkt att det inte lät som någon bra idé då hon bara sover runt elva timmar om nätterna. Med en drickapaus.
Mycket riktigt var hon vaken före sex i morse. Tur för mig, och alla andra, att jag gick till sängs ungefär en timme tidigare än normalt igår. Nu sitter vi instängda i köket för att inte alla andra ska väckas onormalt tidigt.

Titta, nu tar hon sig friheten att vara trött också. Skulle tänkt på det för en timme sedan lilla du!

Jag hade tänkt uppdatera med en annan version av gårdagens träningspass igår kväll, men blev lite trött i ögat. Antingen gör jag det innan dagens distanspass, det är ju fortfarande långt kvar till tio... Eller så gör jag två versioner av dagens träning lite senare idag. Nu ska jag byta en bajsblöja känner jag, sedan är det nog dags för frukost. Vad ska ni göra idag? Ställa av kompisarna på distanspasset?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar