Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-03-10

Cykelgammalt?

Gick in på Cykelnytt för att se vad som hänt i världen, men det fanns inget nyare än 1/12 2008. Allt som skrivit senare tycks ha ramlat bort. Blev först lite förvånad över att Riis gäng var i knipa, igen. Sedan såg jag datumet.. Hoppas de kan trolla tillbaka allt snart.

Idag ska jag nog köra intervaller på skoterspår, om det inte snöar för mycket innan jag kommer ut. Ronya är och tränar nu och sedan ska hon med Emily till tandläkaren. Filip är på dagis och Ebbah tar sin förmiddagslur. Jag ska äta frulle. Det är alltid lika härligt. Det som saknas är väl en morgontidning, tur att internet finns.

Det där med att Luleå skulle mala ner Frölunda, som jag skrev igår, vi glömmer det va?

Idag ska jag försöka se Paris-Nice, råkade glömma det igår... Hände något spännande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar