Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-10-28

Trevlig helg!


Hej och god morgon på dig!

Det har varit en vecka helt utan cykling. Inte en centimeter eller sekund cyklad än så länge. Det går det med och vila var vad jag behövde ändå. Har tagit några promenader...

Kollat vloggar, ätit ost och druckit vin...

Kollade på Zwift Grand Prix som kördes uppför Alpe du Zwift. Rackarns så hårt race! 

Fick hem en leverans igår kväll...

Hann också med att kika på Filip när han spelade match på Lugnet. 



Har ni sett att cykelförbudet söker en övergripande förbundskapten MTB? Drömjobb ju, hoppas att man får in många sökande för det är ett väldigt viktigt arbete. 

På avdelningen häftiga jobb så söker Vätternrundan en projektledare. Kanske är det något för dig? 


Jag har faktiskt tänkt att vara ledig i 9 dagar nu och ta ett litet höstlov då barnen också är lediga. Nu kommer jag ändå att behöva jobba lite i veckan som kommer men det blir ändå skönt att få ladda batterierna lite ytterligare inför att vinterträningen drar igång. På måndag så ser det ut att bli runt 5 centimeter snö, även om det ska regna bort senare i veckan så känns vintern verkligen allt mer närvarande.  Är du redo för vintern och vinterträningen?! 


Med min rabattlänk får du just nu runt 50% rabatt på min samarbetspartner Sirokos tights. Min favorit för vintern är BX Bolzano men jag har inte testat SRX-modellen ska sägas. Länk till vintertights. Länk till tights

Bor du i den delen av landet där vinter fortfarande innebär någon eller några plusgrader så kan jag rekommendera Sirokos M4-tröjor. Det är en flossad långärmad tröja och jag tycker den är superskön. Finns i åtta färger och jag har en grön och en blå. Rabattlänk till M4-tröjorna.


På vintern åker jag gärna i Sirokos J1-jacka. Finns i 12 färger och jag har den blåa som heter J1 Elba. Det är den varmaste cykeljacka som jag någonsin haft. Länk: J1 Elba med 10% rabatt.


Dags att veva igång helgen här. Startar nog upp med en frukost och en liten promenad. Senare idag ska jag kika på cykelcross då det är Superprestige. 13:30 kör damerna och 15:00 kör herrarna. På återhörande inom kort! 
Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

- Köper du cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får du 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
- Om du vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER
- Om du vill är intresserad av produkter som hjälper dig att återhämta dig snabbare eller bara vill avnjuta en skön avkoppling så får du 10% rabatt på https://hypericenordic.com/ om du använder koden Henrik10 vid ditt köp. Jag har massagepistolen Hypervolt 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar