Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-10-20

Cyklade alpen och första snön har anlänt!


Hej och god morgon på dig!

Körde Tour of Watopia igår, på en bana som avslutades med Alpe du Zwift. Jag tryckte på i 20 minuter uppför backen, sedan slog jag av lite men eftersom jag hade 100% trainer difficulty så gick det inte direkt att rulla uppför backen... 294 watt räckte till en tid på 46 minuter och 55 sekunder uppför backen. Fick trötta ben och var nöjd och glad efteråt. 

Kollade på Zwift Grand Prix samtidigt som jag själv cyklade. Hejade på mina Movistar-kompisar och mina SZ-kompisar. Många imponerande insatser i det där motståndet. Dit har jag en bit kvar, men vintern är som sagt lång.

Alla som har sociala medier kunde nog inte undgå att märka att det kom snö på många håll igår. Även Falun fick årets första snö så tjejerna och jag var superpepp på det. Det känns alltid lite speciellt med första snön även om den kommer att försvinna väldigt snart. 


Fredag idag, hur skönt som helst med helg i antågande. Denna helg blir det också dubbla CX-tävlingar på Lugnet och det ska bli hur skoj som helst. 
Anmälan till helgens tävlingar är öppen till klockan 18 idag, missa inte detta:
  
 
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar