Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-10-10

Video från söndagens pass och har kört Zwift nu på morgonen...


Hej och god morgon på dig!

Ny video ute på YouTube-kanalen, denna gång från söndagens gruscykling. Den förra videon som jag publicerade häromdagen filmades med min mobil, denna filmades med min GoPro 5 (som jag tappade och fick repor på linsen..). Nästa gång kanske jag till och med använder min vlogg-kamera med mikrofon som står och samlar damm.., 

Det var en fin morgon! 

Denna morgon var kanske inte lika vacker, men jag har varit uppe och kört Tour of Watopia. Lite segstartad kropp men jag tog ändå mig igenom det på ett bra vis. 

Nu är dagen startad, i kväll blir det möte om SWE-Cup XCO. Ha en riktigt skön tisdag så hörs vi här imorgon igen. Hoj!






Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar