Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2023-10-16

Besvikelse, AI Yearbook och en hård veckoplan


Hej och god morgon på dig!

Oerhört besviken där och då med min insats igår. Kraften fanns inte alls och jag hade en tung dag i sadeln. Det kan man ha ibland och det gör ju inget i det stora hela. Att jag blev så besviken igår berodde på att jag gick in med inställningen att prestera riktigt bra så förväntningarna var höga och resultatet blev lågt. Stor diff mellan förväntan och utfall gav därmed upphov till besvikelse. 

Blev tvungen att köpa lite söndagsgodis att trösta mig med. 

Det fick bli en sittdusch igår. Det var ett tag sedan men jag var verkligen tom och behövde en pall.


En grej som var kul igår var att jag testade en trend som heter AI Yearbook där AI skapar bilder av mig med temat Yearbook. Här är ett axplock av bilderna, vilken gillar du bäst?












Huset har städats under helgen, tvätt har tvättats och disk har diskats. Allt är rent och fint till barnen kommer idag. Jag tvättade också mina cyklar igår eftermiddag så även dom är redo för nya äventyr. Kvällen spenderades med att kika på världscupen i CX. Thibau Nys, som jag skrev om förra helgen, har nu verkligen etablerat sig i yttersta världseliten genom att med fantastisk teknik ta hem segern igår. 20 år ung. 


Om jag var kass, sliten och klen igår så kan jag inte vänta till söndag eftermiddag. Eller vad sägs om detta som veckoplan:
Måndag: Verifieringstest i källaren
Tisdag: Zwift Racing League (lagtempo)
Onsdag: Onsdags-VM
Torsdag: Le Peloton
Fredag: Vila



Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar