Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-05

Bildbomb från gårdagens distansträning

Först, kolla vloggen från igår!


Så...

Hej och god eftermiddag!

Nu ska jag strax ut och köra distans, precis som igår. Utöver rörligt material så tog jag också en del bilder som jag tänkte dela med mig av. Benen kändes bra igår, jag körde ett ganska lätt distanspass men höjde intensiteten lite sista timmen. Kul pass, blötan till trots. Hoppas på en minst lika bra känsla idag, säsongen närmar ju sig med stormsteg! 

Redo för att sticka ut och vlogga. Ja, och träna då.

Min kamera som jag filmade med igår. En Garmin VIRB XE.

Vi blir invaderade av Nederländerna, eller så har vi köpt en massa militära fordon från dom eller så ska dom hit och öva lite. Jag tror på invasion.

Vi har snö kvar i Falun. Kul.

Myscykling.

Baggbobacken.

Vrom vrom!

Dagens andra stopp. Första gången stannade jag för möte med hästar och här stannade jag för en PP.

Dagens andra takras. Så himla tråkigt att se, snön har legat tung på taken och när det kommer regn på det så blir det givetvis fruktansvärt tungt..

Tre bilder från min Garmin-kamera.

Färdigtränat!

Det var gårdagen det, nu kör vi ny dag med nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar