Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-03

Tillbaka till verkligheten

Hej och god morgon!

Idag känns det som måndag men det är ju faktiskt tisdag, vet inte om det är en bra känsla eller ej men det betyder i alla fall att denna arbetsvecka bara är fyra dagar lång. Tillbaka till verkligheten är det som gäller idag efter några fantastiskt härliga dagar på Mallorca.

- 12.3 grader på termometern
+ 2.0 kilo på vågen
+ 15 timmar, 12 minuter och 27 sekunder träning på tre dagar i helgen
+ Falukorvsmackor och havregrynsgröt till frukost.

Även om det är fantastiskt att få befinna sig i ett cykelparadis som Mallorca så måste jag ändå säga att jag trivs väldigt bra hemma med.
Vardag.

På Arlanda på väg ner till Mallorca så såg jag ju Peter Forsberg, vilket var jättestort. Nästa kändis-spotting kom  på väg hem, för då flög Bianca Ingrosso på samma plan som oss.

Jag filmade lite olika sekvenser från Mallis-resan, vet inte om och när det kan bli något vettigt av det. Men jag håller på nu med en enkel video som visar klättringen från Caimari till Lluc. Kommer snart på er allra bästa favorit YouTube-kanal!
__________________________________
Ni vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar