Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-20

Distans igår med stigcykling i Falun!

Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter. Idag är det dessutom är det fredag vilket betyder att de flesta av oss tar helg om några timmar. För min del innebär eftermiddagen och kvällen att jag åker tåg. Ska nämligen till Skåne!

Igår så cyklade jag ju till jobbet, himla härligt:

Efter jobbet sedan så cyklade jag distans. Också härligt även om det var med en ganska så seg kropp. Hade bestämt mig för att kolla snöläget på Jungfruberget och fann faktiskt att dom flesta stigar där på sydsidan av berget var cykelbara. Det var härligt att inse det, nu kan jag plötsligt börja köra stig i Falun igen! Så nu är det bara att börja finslipa på den tekniken igen.




__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar