Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-29

Episkt MTB-pass, eller?


Hej och god kväll, cykelvänner!

Bilderna ovan är från dagens episka MTB-pass. Linda stack ut innan mig och sedan möttes vi upp vid Stångtjärn när jag var redo. Soligt väder, pigga ben och det kändes som om jag satt på en elcykel. Inte många MTB-pass i år men tekniken sitter och drivet är riktigt bra, skön känsla helt klart!

Lite matt i händer och ryggen efteråt, men ingen fara. Bara det att kroppen behöver vänja sig lite vid att det skakar och balansen måste hållas. Nästa vecka är det tävlingsdags och jag ska se till att få lite mer tid i skog till dess.

Som ni vet så finns det alltid två sidor av ett mynt, det var inte bara solsken och fina stigar idag:

En hel del snö och vatten hade vi också, fick vända någon gång där i början och hela tiden försöka planera om rutten. Helt sjukt så mycket vatten vi fått. Då har vi ändå haft tur med vårens väder då det inte har regnat speciellt mycket, hade det varit en regnig vår så hade väl hela Falun stått under vatten.

Ett bra pass med en härlig känsla!

__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar