Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-04-23

Två snabba varv runt sjön

Tunnelseende?

Hej på dig!

Ronya tog med sig Frida på lite äventyr idag, vilket betydde att jag fick en stund över för cykling innan barnen skulle hämtas från skolan. Eftersom de hade cyklarna på skolan så passade det ju perfekt för mig att först träna och sedan åka direkt dit. Då slapp jag ju förlora tid för omklädning och sådant där också.
Då jag inte hade så mycket tid på mig så bestämde jag mig för att köra långa intervaller där vi bor, runt sjön Varpan. Hela varvet är 14 kilometer och jag gasade väl elva och en halv av dom, ungefär. Efter en kort "uppvärmning" på två och tjugotre så körde jag igång. Blåsigt och jävligt här fortfarande, men det är ju bara gilla läget och borra ner huvudet.
Det  blev två intensiva varv innan jag rullade vidare till barnens skola.

Intervall 1:
11,59 km
18 min 24s
37,8 km/h
167 snittpuls
89 snittkadens
331 watt

Intervall 2:
11,6 km
18 min 27s
37,7 km/h
169 snittpuls
90 snittkadens
325 watt

På skolan, i väntan på barn.

På väg hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar