Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-04-22

Slut som artist

Dags att cykla till jobbet igen, bilden är en arkivbild från november 2011 då jag fotades för ett reportage till Proffice egna tidning.

Alltså, jag är så trött. Varje dag, jämt och ständigt. Så här kan vi väl inte ha det? Igår somnade jag i TV-soffan, gick och la mig i vettig tid och har ändå varit slaktoffer nu på morgonen. Tuffa tider. Måste se till att få rejält med sömn några nätter och se om jag kan komma i någon slags balans igen. Inget kul det här.
Ska bli intressant och se om jag är piggare i benen idag jämfört med i måndags då jag var helt slut och bestämde mig för att ta en vilodag igår. Hoppas hoppas. För allvarligt, så här kan vi ju inte ha det!?

Om det är någon som ska vara i Skövde den 9:e maj och kan hålla i en flaska likt Lasse på bilden ovan så får ni gärna höra av er. Skulle behöva lite hjälp med langning där nämligen. Sånt där brukar ju alltid lösa sig på plats om inte annat, men det är skönt att slippa lösa det när jag står i startfållan känner jag...

Glöm inte att tävla om en fristart till Velothon Stockholm, värde på den är 900-1300:- och ni får se proffsen göra upp om segern på Stockholms gator efter den egna målgången.

Idag är det Vallonska Pilen och Kroatien Runt för den som vill se cykling. Eurosport sänder Vallonska pilen med start 14:20 och Eurosport 2 sänder Kroatien Runt med start 14:00. Livestream-länkar hittar ni i vanlig ordning här: http://www.procyclinglive.com/livestream/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar