Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-04-27

Kall morgon

Vet inte om det här är så himla nödvändigt faktiskt?

Igår kväll så tänkte jag att jag skulle klä mig lite tunnare nu på morgonen, få en kylig jobbpendling men bra hempendling när det blivit lite varmare. Anledningen till detta var att jag tänkte köra Skuggarvstempot först och sedan cykla till jobbet. Då skulle jag ju producera nog med värme för att hålla mig varm, var tanken. Men nu åker ju alla vinterkläder på.

Apropå allt och inget så hade vi svärmor här på besök i helgen. Igår skjutsade jag henne till tåget och när jag kom hem så hittade jag detta gäng i backfan på andra sidan vägen:
Det visade sig vara en grupp från Emil Lindgren och Fredrik Ericssons MTB-läger som var ute på distans, med ett stopp vid backen för att ta del av dom lokala sevärdheterna. Nej, ingen klarade backen.

2 kommentarer:

  1. Ska man alltså UPP för den där?!

    SvaraRadera
  2. Alltså, det är ju betydligt enklare att cykla ned för den där. Men visst, många har ju försökt att cykla upp också. :)

    SvaraRadera