Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-01-12

God afton!

Hej vänner!

Ett litet blogginlägg så här på sena kvällen. Har inte cyklat ett endaste skit, men det händer väl annat att skriva om ändå:

Åkte till BIVA Falun och returnerade en KIA Cee'd som tryggt och snyggt tagit oss genom snöstormar. Blev faktiskt riktigt positivt överraskad av bilen. Den är ju tyvärr för liten för oss som är sex i familjen, men annars verkade det ju vara en riktigt prisvärd bil.

Käkade lunch på Subway. Det kändes som frunch eftersom magen skrek som om jag inte ätit frukost. Men det hade jag. Det är nog bara som så att testcykelkörandet börjar sätta fart på omsättningen igen och kroppen kräver lite mer energi. Det blev en halv skagen på ost- och oreganobröd.

Hittade mig och min chef i Annonsbladet.

Gick ut för att skotta nu på kvällen. Vi hade ju fått ungefär en och en halv decimeter nysnö idag. Tänkte mig att det kunde ta ett par timmar. Skulle ju skotta för att ett par bilar ska få plats och så gångarna till husets ingångar. Så kom plötsligt snöröjaren in på gården och skrapade bort nästan allt på typ en minut. Bra med vänner och att vara snäll mot folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar