Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-01-25

Söndagsdistans

Kallt i morse. Temperaturen var nere på -10.5 ett tag, men efter ett par timmar började tempen att stiga och ett tag var det bara dryga fyra minus. Vilken skillnad dom där sex graderna gör ändå. I minus tio är allt misär och vid minus fyra så leker livet.

Soligt och fint idag, cykeln slapp ligga ner för en gångs skull.

Det var en del partier med dimma idag, många minusgrader och dimma är väl inte helskoj men det är fint å så.

Alltså nästan hela passet gick bra idag. Det gick snabbt för att vara jag och benen gjorde jobbet så det var mest bara att hålla i styret och hänga med. Skönt att det rullar på lite lättare nu än dom senaste månaderna. Rundan var ungefär precis vad jag skulle hinna med då jag hade en tid att passa så jag fick ligga på lite extra för att inte komma hem sent. Det var nämligen barnkalas i eftermiddag. Jag kom hem, duschade, tog på mig kläder och så åkte vi.

Typiskt bra återhämtningsmat.

Nu kom min älskade hustru med middag, vi hörs!

Garmin-data:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar