Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-01-15

Vaken igen

Hej vänner!

Jag var ju rätt så trött igår, ställde därför in träning och så. Inga konstigheter egentligen. Gubbvila igår plus bättre nattsömn i natt borde göra att jag fixar en träning idag i alla fall. Skönt så. Idag ska jag lämna barnen på skolan och jag funderade igår på pulka-pendling. Det är ungefär två och en halv kilometer från oss till skolan. Tror dock att vi bara har en hel pulka och att dra två barn i en pulka gör mig nog rätt sned i ryggen. Det är mestadels uppför dit också... Idag har jag först tänkt busspendling men nu svängt över till att vi givetvis ska cykla. Dags för ungarna att börja uppskatta vintercykling, helt enkelt. De är själva taggade, så jag tror det kommer gå bra.
Kan bli kanon det här. Dags att kila ut för att se så cyklarna rullar fortfarande och att vi har lås till dom.

Vi hörs!

Ny dag, ny vörtbrödmacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar