Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-01-06

Högkadensnior

God morgon!

Istället för sovmorgon så blev det en Risifrutti och fem stycken nioettor. Nio minuter pangpang följt av en minuts desperat försök till återhämtning, gånger fem. Gick ut hårt med 2,7 kilos belastning och 110 i kadens under dom två första, gick ner till 108 i den tredje intervallen. Sedan var jag stum som en betongsugga, så jag lät pulsen bestämma den fjärde intervallen som landade på 103 i kadens. Eftersom jag ville ha hög kadens idag så körde jag bara med 2,5 kilo på sista intervallen men 110 i kadens igen. Snitteffekt på intervallerna blev alltså 297, 297, 291.6, 278.1 och 275 watt.
Sammanfattat så kan jag väl säga att jag inte var så stark som jag hoppades (konstigt vore väl det, för man hoppas ju alltid att man är liiite starkare än man egentligen är) men att jag nu var vuxen nog att anpassa passet efter kroppen.
Hela passet hittar ni här: http://connect.garmin.com/modern/activity/666530363

Nu bär det av till Ludvika för Filip har bortamatch i hockey. Heja!
Ett foto publicerat av Henrik Öijer (@henrikoijer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar