Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-12-21

Fyra timmar med sällskap

Inledde morgonen med Jimmy Bodin och lite senare även Jens Westergren.

Vi körde en timme innan vi var åter i stan för att möta upp det lite mer morgontrötta DSA-gänget.

Erik Wallén hade en fin skärmprydnad. Fler borde ta efter detta koncept!

Premiär för mig på den nya cykelbanan mellan Bergsgården och Grycksbo, vilken succé!

I backen mellan Sågmyra och Solarvet så attackerade jag, fick sällskap av Jens och Jimmy. Sedan köttade vi på hela vägen upp till toppen, svinfint och rätt så jobbigt. Klarade ändå av att ta några bilder med 180-puls.

Backen. Ca: 3,5 km lång och 170 höjdmeter. Gav mig 10 minuter över tröskel.

Emil Gabrils jagar lite på väg ner mot Rexbo.

Mellan Smedsbo och Aspeboda.

Dessa små raringar räddade mig idag. Lyckades ändå bli trött på slutet!

Alltid härligt med sällskap och kul att få ihop över fyra timmar. Inte helt oväntat så var det mycket jobbigare att cykla i sällskap med vintercykeln med dubbdäck, jämfört med min tävlings-MTB. Kunde ändå hålla ihop trots att jag blev lite hungrig i benen kort efter den där backintervallen.

Nu ser jag fram emot nästa söndag, tack alla inblandade för idag!

Garmin-data:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar