Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-12-20

Lucka 20: Lida CX

Jullov, äntligen! Det firar vi med att se fram emot nästa säsong och Lida CX.

"Mamma Mia! Gran Fondo i Lida!

Ta din cx-, mtb-, hybrid, singlespeed- eller fixiebike och kom till Lida Friluftsgård den 17 maj 2015!
Då arrangeras ett cykellopp i Gran Fondoanda. Dvs en naturskön bana, vilket är öppet för elit och motionär.

Distansen är 71 km, vilken är helt perfekt en söndag i maj. Håller ni med?"
Det ni tävlar om idag är en fristart för en dam och en fristart för en herre, lycka till!

Dagens frågor följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
- Hur långt är varvet som man kör på Lida CX?
- Vilken tid går starten den 17:e maj?

Bästa stället för att leta efter svaren är hos Lida CX. In och gilla deras Facebook-sida också!

Regler och villkor för denna tävling:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.